Czy towar widoczny na stronie rzeczywiście jest dostępny?

Zwykle tak, ale oprócz towarów znajdujących się w bieżącej sprzedaży część sprowadzamy na indywidualne zamówienie, a nawet jeśli towar jest bezpośrednio na magazynie, to czy wyślemy zamówienie w tym samym dniu, zależy jeszcze od wielu innych czynników, dlatego od stanu magazynowego ważniejsza jest informacja o przewidywanej dacie wysyłki zamówienia.
Na stronie każdego produktu jest więc tabelka ukazująca szczegółowe daty realizacji zamówienia zależnie od ilości zamówionych sztuk.
Uwzględnia ona nie tylko stan magazynowy, ale również rezerwacje towaru pod inne zamówienia, harmonogramy dostaw, godziny odbioru przesyłek przez kurierów i wiele innych.

Posiadamy rozbudowany, dedykowany system zarządzający stanem magazynowym i zintegrowany online z naszą stroną internetową oraz systemami informatycznymi niektórych naszych dostawców.

W terminie zrealizowaliśmy 100% zamówień z bieżącej oferty, a kojejne 0% z maksymalnie jednodniowym opóźnieniem.
W przypadku produktów sprowadzanych indywidualnie, w terminie zrealizowaliśmy 100% zamówień, a kolejne 0% z maksymalnie jednodniowym opóźnieniem

Bez problemu z dostępnością towaru zrealizowaliśmy 99.96% zamówień z bieżacej oferty i 96.63% zamówień na towary sprowadzane na zamówienie.
Zaledwie 0.02% zamówień została anulowana ze względu na brak towaru i brak możliwości zaproponowania alternatywnych produktów.

Bieżąca oferta to nasz magazyn własny, na którym w chwili obecnej znajduje się 70352 pozycji gotowych do natychmiastowej wysyłki oraz magazyny dostawców
z którymi posiadamy zinterowany system informatyczny i stały harmonogram dostaw (zwykle codziennych), co włącznie z naszym własnym magazynem daje 73410 pozycji w ofercie.

Kolejne 23851 pozycji to produkty sprowadzane na indywidualne zamówienia.

98.04% zamówień dotyczy produktów z bieżącej oferty, a 1.96% produktów sprowadzanych indywidualnie.

Na chwilę obecną współpracujemy z 169 dostawcami.


Dane na podstawie generowanych on-line statystyk, za okres: 24.2.2023 - 27.3.2023.


Cel i misja

Od początku naszego istnienia priorytetem działania jest zapewnienie jak najwyższej sprawności obsługi zamówień przy jednoczesnym zaoferowaniu jak największego asortymentu.
Nie jest to jedynie puste hasło, a stoi za nim cały szereg działań, gdyż pogodzenie tych dwóch celów jest bardzo trudne i dla większości naszych konkurentów się one wzajemnie wykluczają, zwłaszcza w świecie sprzedaży internetowej, gdzie dodatkowo mamy do czynienia z silną konkurencją cenową.
Cele te realizujemy głownie dzięki:

  • Dedykowanemu, rozbudowanemu systemu informatycznemu który jest nieustannie rozwijany.
  • W odróżnieniu od większości sklepów internetowych minimalizujemy handel wirtualnym towarem i cały czas powiększamy własny magazyn.
  • Dbamy o kwalifikacje, motywacje i zadowolenie naszej kadry.

Na dowód prawdziwości powyższych tez, przytaczamy kilka liczb:
Bez problemu z dostępnością towaru zrealizowaliśmy 99.96% zamówień, z czego 100% została wysłana w terminie lub przed.
Zaledwie 0.02% zamówień została anulowana ze względu na brak towaru i brak możliwości zaproponowania alternatywnych produktów.

Posiadamy fizycznie na własnym magazynie 70352 pozycji gotowych do natychmiastowej wysyłki oraz kolejne 23851 pozycji w magazynach 169 naszych dostawców z którymi mamy zintegrowany system informatyczny i stały harmonogram dostaw (zwykle codziennych).

*) Nie dotyczy produktów sprowadznych na indywidualne zamówienie.
Dane na podstawie generowanych on-line statystyk, za okres: 24.2.2023 - 27.3.2023.
Kliknij aby zobaczyć więcej statystyk.

Upss.. poszło nie tak..

Zobacz więcej informacji i statystyk na temat terminowości realizacji zamówień

Powrót